03 september 2014

Guillermo Del Toro & Chuck Hogan "Allakäik"

295 lehekülge
Tänapäev
Eelmisel nädalal tungisid nad Manhattanile. Sel nädalal hävitavad maailma.
„Tõves” valla pääsenud vampiiriviirus on vallutanud New Yorgi. See levib peagi üle maailma. Keset tekkinud kaost juhib Eph Goodweather, nakkuskeskuse meeskonna juht, väikest rühma, kes püüab verejanulised koletised peatada. Kuid võib olla juba hilja.

Lõpuks siis ka Tõve triloogia 2. osa minu käes läbi saanud. Väga pikk lugemine oli. Ainuüksi mõne lehekülje lugemine võttis mul tükk aega. See pole leebe raamat, see ei ole sugugi õnneliku lõpuga.. ei. Tegelikult võib öelda, et selles raamatus pole midagi helget ega head. Kõige lihtsamalt öeldes on see jõhker ja julm, mitte midagi muud. Kogu see inimkonna hukk ja maailma täielik häving... Tundub masendav? Jah, seda ta ongi. Ma küll ei tea, mida kolmas osa endast kujutab, aga ausalt öeldes kahtlen siiralt, kas enam julmemaks saab minna, seega olen selles osas üsna positiivselt meelestatud (vist).

Ilmselt selle raamatu tõttu on olnud minu raamatuvalikus viimasel ajal suhteliselt sisutühjad ja helged/nunnud naistekad. Olen „Allakäiku“ lugenud vähemalt kaks kuud ja kui ma ei eksi, siis olen ikka üle paari raamatu selle ajaga lisaks kõrvale lugenud. Mitte ei lähe mul see Tõve värk. Siiski, suurem osa teekonnast on läbitud ja jääb vaid loota, et mõne kuu pärast suudan end piisavalt kokku võtta, et ka viimane osa sellest kadalipust läbida.

Siit jääb mulje, et mulle ei meeldi see raamat või kogu Tõve sari üldiselt, aga risti vastupidi – meeldib küll. Aga sellega on natukene nagu Nutellaga... Paar saia korraga aeg-ajalt võib endale lubada, aga tervet purki ei suudaks ealeski alla kugistada, isegi mitte parima tahtmise juures.

Ja triloogia põhjal valminud sari – The Strain. Jepp, soovitan. Päris hästi tehtud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar