25 oktoober 2014

Pimekohting raamatutega..?

Tavaliselt olen üritanud hoida oma blogis kindlat joont - jutt käib ainult nendest raamatutest, mida lugenud olen. Aga... aga ma ei saa sellest mitte kirjutada! See on nii tore üritus. 

Lugesin ükspäev kohalikust lehest, et raamatukogus on selline tore kuu, kus saad laenutada kinnise paki raamatuid. Alles kodus saad teada, mille sa laenutanud oled  ehk siis tõesti nagu päris pimekohting. Mulle meeldivad väga sellised algatused ja loomulikult läksin ise ka usinasti raamatukokku endale pakki valima :)

Valikus väga palju pakke ei olnud, aga siiski piisavalt, et väikeste vihjete põhjal oma valik teha. Iga paki küljes oli silt, millest võib sisu kohta väikese vihje saada. Minu väljavalitu kandis vihjet "Jah, ilma naisteta... (perele)". Eeldasin, et selles on naistele mõeldud raamatud, sealhulgas pisikestele naistele (kuna see on ju perele...). 

Ja panin täppi!

Pakikeses oli kaks raamatut ja DVD "Arabella, mereröövli tütar". Ma pole seda filmi ei-tea-mis-ajast näinud ja olin ausalt öeldes selle üle vist kõige rõõmsam, sest nüüd ongi mul kavas see DVD masinasse torgata ja filmi vaatama hakata. Mis puudutab raamatuid, siis nendeks olid "Õnn on otsuse küsimus ehk need asjad, mida üks ema oma tütrele õpetada ei jõudnud" ja 50 klassikut sarjast "Naised: maailma tuntumaid naisi". Sirvin ma neid kindlasti, kuid otsast otsani läbi ei loe. 

Ma pean tunnistama, et olen oma pakiga väga rahul, see on läbi mõeldud ja on aru saada, et raamatukoguhoidjad on seda asja mõttega teinud, mitte lihtsalt suvalisi teoseid pakki loopinud. 
Kahjuks kestab see tore pimekohtingukuu ainult oktoobri lõpuni... Mulle vist meeldiks iga kord raamatukogus käies üks selline tore pakikene kaasa haarata!

Jään igatahes järgmist sellist aktsiooni ootama või ehk õnnestub mul isegi selle kuu sees veel korra raamatukogus käia. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar