03 november 2015

Georgette Heyer "Talismansõrmus"

300 lehekülge
Kirjastus Varrak
Talismansõrmuses annab sir Tristam Shield parun Sylvesteri surivoodil lubaduse abielluda vana mehe tütretütrega. See kavatsus kohtab aga preili otsustavat vastuseisu ning sündmused võtavad hoopis ootamatu pöörde… Romantilises põnevusloos, mille suurimaks vooruseks on, et keegi seda kuigi tõsiselt ei võta, on olemas kõik – armastus, mõrv, hinnalise perekonnareliikvia kadumine ning lõpuks kõigi mõistatuste lahenemine ja õnnelik lõpp.

Mul on hetkel pooleli kolm raamatut. Igal õhtul loen mõned(kümned) leheküljed mõnest raamatust. Ma ei tea mis mu probleem on, aga niimoodi pole üldse hea lugeda. Kuna see Heyer nendest kõige õhem oli, sai see ka kõige varem lõpetatud. Siin ta nüüd siis on.

Tüüpiline Heyer, sama stsenaarium ja mitte midagi uut. Endiselt on neid tore lugeda, aga mulle tundub, et kõige paremad seni ilmunud teosed olen juba läbi lugenud. Praegu tundub, et iga korraga on aina igavamad lood. Teie variant on loomulikult see, et tekkinud väike üleküllus. Seekord sattus lugeja suurte ja põnevate sündmuste keskele – salakaubavedajad, mõrvarid ja intriigid. Kuigi sündmused olid ohtlikud, siis lõppes ka see raamat õnnelikult. Nagu ikka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar