04 jaanuar 2016

S. E. Green "Tapja sinu sees"

248 lehekülge
Helios kirjastus
"Tapjainstinkti" teismeline peategelane, kurjategijate karistaja Lane on uues raamatus silmitsi ootamatute saladustega, mis pärast sadistliku Timuka surma päevavalgele ilmuvad ja lugejal kindlasti pulsi lakke löövad.
Lane üritab Maskeeritud Päästjana endiselt korda majja luua, kuid teda vaevavad vastuolulised mälestused ja ta ei ole hingega asja juures...
Lane'i meelehärmiks tekib Maskeeritud Päästjale fännilehekülg. Äkitselt saab ühest Lane'i salaaustajast pahatahtlik järeleaimaja, kes ründab kasvava vägivallaga süütuid inimesi. Samuti nuhib keegi tüdruku järel ning üritab temaga jõudumööda kontakti saada - keegi, kes teab ta saladusi.
Kas Lane suudab järeleaimaja ilma oma identiteeti paljastamata peatada? Või annab ta siiski järele ihadele, mis teda painavad?

Esimese raamatu „Tapjainstinkt“ lõpust on nüüd mõned kuud möödas ja Lane koos oma perekonnaga üritab uue olukorraga kohaneda. Mulle tundub, et selles osas jõudis ta endas palju rohkem selgusele, aga natukene on veel minna. Ta tahab mõelda, et kõik, mida ta teeb, on õigustatud, aga midagi tema enda loogikas räägib sellele vastu. Mulle tundub, et kui peaks tulema ka kolmas raamat (mille kohta on autor öelnud, et hetkel seda plaanis pole, aga kunagi ei või teada...) võiks sellest veel mitu liini lahti harutada, aga ma ei arva, et see oleks vajalik. Suuremad küsimused ja Lane enda emotsioonid ja tunded said suures osas selles osas juba vastatud. Tõsi, raamatu lõpus kerkis paar uut küsimust, aga need on täpselt selliseid asjad, millele iga lugeja ise vastused välja võib mõelda.
Tegelikult oleks väga tore vaheldus, kui sellesse sarja jääkski vaid kaks osa. Ei, ma ei ütleks järjest kindlasti ära, aga kõige rohkem kardan ma neid arutuid projekte, kus on kümneid raamatuid (mitte, et ma kardaks, et sellest sarjast selline projekt võiks saada, aga vahel on hea osata lõpetada). Kas keegi loeb ka neid? Kujutan ette, et loetakse küll, muidu ju nii pikalt ühest asjast ei kirjutataks. Vist.



2 kommentaari:

  1. Ma just lõpetasin lugemise ja huvi pärast mõtlesin, et googeldan ja vaatan, mida teised sellest raamatust arvavad ja kas keegi üldse on sellest kirjutanud. Lõppes täpselt nii, nagu tuleks kolmas osa ka ja mina kuidagi tahaks, et üks osa veel tuleks ja siis võiks kõik olla. See on täpselt selline raamat, mis on minu igapäeva elus täiesti erinev ja sellise sisuga raamatuid ma tavaliselt ei loe, aga no selle sarja mõlemad osad lugesin kahe päevaga läbi, kuna lihtsalt ei saanud käest ära panna ja pidin teada saama, et kes kus ja mis :D Paneb ikka mõtlema, et milliseid inimesi ikka meie ümber on ja natuke ka mõistma, miks keegi mida teeb jms. Ja nüüd ma avastasin, et sa ei olegi seda mitte 2017 läbi lugenud vaid 2016.. nagu ikka, aasta alguses aetakse aastaarv sassi :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on hea meel, et sulle raamatud meeldisid :)
      Nii palju, kui mina tean, siis pole hetkel autoril kolmandat raamatut plaanis.

      Kustuta