01 veebruar 2016

Jenny Han "P.S I Still Love You"

325 lehekülge
Lara Jean didn’t expect to really fall for Peter.
She and Peter were just pretending. Except suddenly they weren’t. Now Lara Jean is more confused than ever.
When another boy from her past returns to her life, Lara Jean’s feelings for him return too. Can a girl be in love with two boys at once?

In this charming and heartfelt sequel to the New York Times bestseller To All the Boys I've Loved Before, we see first love through the eyes of the unforgettable Lara Jean. Love is never easy, but maybe that’s part of what makes it so amazing.


Sellest tuleb ilmselt kerge spoilereid täis postitus, seega, kes ei taha teada, mis juhtub, siis edasi lugeda ei soovita.

Hommikuses postituses mainisin, et teine osa algab Lara Jeani kirjaga Peterile. Mis ei olnudki midagi erilist, aga see viis tuvikesed taas leppimiseni.
Selles osas mulle Peter üldse ei meeldinud. Siit tuleb nüüd umbes miljon põhjust, miks.
Lävida päevad otsa muudkui oma eksiga, temaga vahet pidamata telefonis sõnumeid saata ja siis veel saada oma tüdruku peale vihaseks, et ta uurib, mis värk on. Kammoon, see kutt pole normaalne. Ükskõik milline vastus oleks olnud parem kui: „Ma ei saa rääkida, see pole minu asi, mida rääkida“. Ma saan aru küll, et on teatud asjad, millest edasi ei räägita, aga ma reaalselt ei arva, et see põhjus oli selline, millest ei võiks oma teisele poolele rääkida. Lähed ja ütled „Tead, mu eksi isa on paras tõbras ja ma pean talle hetkel toeks olema,  ka.“  Kõik. Sellest piisaks. Hämada ebamääraselt.. oeh ma vihkan selliseid ebamääraseid vastuseid alati. Eriti, kui see on ta enda tüdruk, kellele ta hämas. Kellele ta seda edasi rääkima oleks läinud? See on ju Lara Jean, põhimõtteliselt nunn. Ja mis veel nõmedam? Lõpuks on Lara Jean see, kes Peteri käest vabandust palub, Peter on nagu mingi lollakas tummahammas ja on lihtsalt vait, kui nad lepivad. What? Mitte ühtegi vabandusepiiksugi või?
Idiootne.
Seda enam, et ma ei saa aru, kuidas Lara Jean talle järsku üldse andeks anda sai? Lihtsalt ükspäev mõtles, et tema nüüd on suur tüdruk, aga Genevieve ei ole ja sellepärast on õige võtta üks douchebag boyfriend tagasi? Sest Genevieve on ju ometigi NII palju kannatanud ja ta on Peteri suhtes ebaõiglane olnud? Vabandage mind, aga see on absoluutselt totter. Oleks veel olnud, et Peter teeb esimese käigu, aga ei, ta lihtsalt tormab nagu mingi kukk kohale, kukub kirema ja hakkab territooriumi märgistama ajal, kui Lara Jeanil on käsil armas moment uue sõbraga. Ja sellest piisas tüdrukule? Mingu ta ka metsa. Seda enam, et on tüdruku sünnipäev ja kuulake nüüd – Peter kingib talle keti, mille ta Lara Jeanile valentinipäevaks kinkis ja pärast tagasi küsis, kui nad lahku läksid. Esiteks, kes küsib kingituse tagasi? Teiseks, kingib ühe keti kaks korda ja teeb nägu nagu see oleks maailma kõige intiimsem asi? Kingin kui tahan, võtan tagasi kui tahan? Lollakas. Need asjad ei käi nii. Kutt, saa üle endast.

Ma juba hoidsin sellele pika nimega kutile pöialt. Kahjuks oli juba ette teada, kuidas see asi lõpeb, aga loota ju ikka võis, eks. Muide, see sama kutt.. John? Vist. Oli üks neist, kes kirja sai, paar kuud hiljem, aga sai. Ta kirjutas Lara Jeanile vastu ja nii need lapsepõlevsõbrad üksteise üles leidsidki. Kahju, ta jäi ainult natukene hiljaks.

Ah ma ei tea, see raamat jättis kuidagi tühjaks. Oli nagu oli, mulle see Peter väga ei meeldinud. Esimeses osas oli ta täitsa tore, aga selles osas? Kohutav. Ma loodan isegi, et tuleks kolmas raamat, see annaks veel Peterile lootust. Äkki suudaks ta ennast kuidagi siis tõestada? Praeguse seisuga jäi temast suhteliselt mölaka maik järgi.

Samas ma ei tea miks ma üldse nii vaevaks võtan, see on ju raamat, mida soovitatakse 12+
Ma ei ole 12+, kaugelt mitte. Võib-olla ei olegi Peter ja Lara Jean nii totakad, vaid hoopis lihtsalt tavalised pubekad ja selles maailmas siiski asjad käivad nii? Ma ei tea. Igatahes tunnen ma, et tahaks vahelduseks jälle mõne täiskasvanu seltsis raamatutes rännata.  Seda ma täna ka teen...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar