08 veebruar 2016

Andy Weir "The Egg" - lühijutt

A short stroy about the universe. 
4 lehekülge

Lühijutud pole kunagi päris minu teema olnud, aga Andy Weiri kirjandus ja R. C. Bray hääl. Kuidas ma sellega siis ei tutvu? Seda enam, et mul kulus selle jaoks tervelt üheksa lühikest minutit. Jep. Lühijuttude võlu.

Raske on kommenteerida nii lühikest lugu. Õigupoolest mõtlesin, kas peaksin sellest üldse kirjutama. Ma ju ei kirjuta artiklitest, mida loen ja see on oma mahult põhimõtteliselt sama pikk kui üks tavaline artikkel Horisondis või Imelises Ajaloos. Lõpuks jõudsin järelduseni, et tähtis pole pikkus, vaid sisu. Ükski teine neli lehte või kaheksa minutit pole mind pannud mõtlema sellisel tasandil. Ma ei mäleta vähemalt, et oleks.

Kuidas kirjeldada midagi, mida õieti ei saagi kirjeldada? Ma vist ei kirjeldagi, seda on raske vääriliselt teha. Jätan siia ühe Youtube video (sellest lühijutust on neid palju) ja Goodreadsi lingi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar