18 juuli 2017

Jennifer Echols "Major Crush"

Tired of the beauty-pageant circuit, Virginia Sauter tosses her tiara, pierces her nose, and auditions for the most unlikely of roles — drum major of the high school marching band.
Virginia wins, but is forced to share the title with Drew, whose family has held the position for generations. Sure, Drew is hot, but because of his superior attitude, he and Virginia are constantly arguing. That is, until they share more than just their half-time salute...

But as the drum major's heated competition turns to sizzling romance, explosive rumors threaten everything — including the band's success. Love seemed to be a sure hit, but Virginia and Drew may be marching straight into disaster.

Olen aus, oleksin selle raamatu kohe alguses hea meelega pooleli jätnud, aga kuna mul oli häääädasti vaja enda tähelepanu eemale juhtida tõsiasjast, et ma parasjagu 11 km kõrgusel viibisin, siis sobis see küll.

Raamat algas veidi kummaliselt, tundus nagu peaks seal alguses veel paarkümmend lehte olema, aga need lihtsalt... puudusid. Tegelikult oli lool lihtsalt väga järsk algus ja action hakkas pihta kohe esimesel lehel. No mis action tegelikult, ikkagi romantiline noortekas, aga sellgipoolest, tegevus sai kohe alguse.

Lugu ise jättis täiesti külmaks. Ma ei tea, kas see lõunaosariikide värk oli igav või polnudki selles loos suurt midagi, aga oleksin selle tõesti pooleli jätnud, kui mul oleks olnud midagi paremat käepärast. Tegelikult oli küll midagi paremat, aga siis ma seda veel ei teanud (järgmine postitus).


Selline tüünevõitu noortekas ja otseselt ei soovitaks, palju paremaid ajaveetmise võimalusi on olemas. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar