13 september 2017

Kristin Cashore "Fire"

480 lehekülge

It is not a peaceful time in the Dells. The young King Nash clings to his throne while rebel lords in the north and south build armies to unseat him. The mountains and forests are filled with spies and thieves and lawless men.
This is where Fire lives. With a wild, irresistible appearance and hair the color of flame, Fire is the last remaining human monster. Equally hated and adored, she had the unique ability to control minds, but she guards her power, unwilling to steal the secrets of innocent people. Especially when she has so many of her own.
Then Prince Brigan comes to bring her to King City, The royal family needs her help to uncover the plot against the king. Far away from home, Fire begins to realize there's more to her power than she ever dreamed. Her power could save the kingdom.
If only she weren't afraid of becoming the monster her father was.

Tuleb välja, et sarja teine osa „Fire“ on hoopiski mingis mõttes eellugu esimesele osale. Ma ei tutvunud eriti selle raamatu arvustustega, ilmselt seetõttu jäi see esiti mulle märkamatuks. Tegemist võiks olla tõepoolset täiesti eraldiseisva raamatuga, sest loo ei olnud ühtegi tuttavat tegelast peale tulevase kuningas Lecki.

Alguses ei saanud ma selle raamatuga ennast vedama, mõtlesin mitu korda, et jätan selle osa vahele ja lähen kolmanda juurde, aga juba üsna pea hakkas lugu minuni jõudma. Igatahes meeldis mulle esimene osa rohkem, aga ka seda raamatut pean tugevaks ja  loodan seda ka viimasest osast.

Mis mulle antud raamatu juures natukene veider tundus, oli tunne, et sellel lool polnud sihti. Peale sõja ei olnud mingit erilist eesmärki, mida täita. Fire lihtsalt käis ringi ja avastas iseeneda väge, armus ja murdis südameid, aga lool puudus justkui selgroog. Sõda, ja siis? Ma oleksin tahtnud näha mingit suuremat eesmärki, aga seda lihtsalt ei olnud.

Peategelased olid kõik taaskord väga armastusväärsed, v.a Archer, kes mulle algusest peale ei istunud. Nüüd alustan kolmanda osaga ja loodan, et selle algus mulle erilisi vaevuseid ei põhjusta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar